CLICK HERE FOR FREE BLOGGER TEMPLATES, LINK BUTTONS AND MORE! »

Thursday, March 3, 2011

so annoying..!!

assalamualaikum...=))

ok..juz nak cte sikit je psal sye pegi buat latihan utk lesen sye ri tu..actually..da x nak cte or da x nak ingat dah bnda nie..tp...sbb dah gtau adik comel afiqah fitri yg sye akan cte kt dlm blog..so...sye nak cite la skrng nie..juz nk cte ckit je ok!! cte isi penting je..hihihi


  1. ok..sye amat2 geram sbb cikgu yg ajar sye msa hari first tu x de mse pagi2 tu..penat sye tnggu dia..almost sejam kot..huhu..
  2. last2..kakak yg dok ambil sye tu pegi amik moto and helmet sndiri..and dia bagi moto tu suh sye blajar...knp dia???bkn dia yg brtnggungjwab atas bnda nie..spatutnya,,cikgu moto tu la yg brtanggungjwb...ok...sgt brtuah sbb de kakak yg baik mcm dia...
  3. and then..mse bwk moto tu...sye SORANG ok!! sakit hati x???dah la sye bdk baru yg x reti nak bwk moto...diorang bg sye naik moto tu sorng2???? x gila ke??mcm ner klu jdi pape kt sye..jatuh ke...langar dinding ke.???x fikir ke???tp xpe..sye try bwk jugak..try blajar sorng2...ok la...
  4. org lain buat ltihan tu...x smpai sejam..sye...buat smpai sejam lebih kot..ye la..xde spe pon pegi tgk sye buat bnda tu...so..bwk je la..dh x de org ckp brhnti kan...
  5. dah tu..diorang bg sye moto yg mmg x de minyak..mmg gila kan..ingat meter tu rosak awl2...sbb..bila sye fikir dgn logik...x kan la diorg x de akal sgt nak bg moto minyak nak abis dah kt plajar...rupanya...meter tu btol...diorg yg x btol...
  6. dah penat bwk..and rse moto tu mcm pelik..sye brhnti la..pastu..ckgu garang tu dtg..and tnya..awt brhnti????ok fine..amat geram ok..sye dh buat lma kot..penat la...and then dia tnya,..npe brhnti..minyak habis ke?? sye ckp..x...sbb....x sngka plak minyak dah habis..ye la..korng...sye mne la penah naik moto..mana la tau minyak moto abis jdi mcm ner...and mse tu..x fikir g kte x de minyak..sbb msa tu tgh yakin yg meter tu yg x btol...and then..pakcik tu suh sye pegi kt tmpat latihan tu jalan kaki..ok..sgt skit hati...
  7. mse tgh jln..sye tgk..dia tolak moto tu..dlm hati..sye gelak la..pdn muka ko..jahat sgt td..haha...geram kot..buat mcm sye x wujud je...and then dia dtg kt sye..ckp..lain kali..klu minyak abis..mai la bgtau kt dia..bleyh dia bwak mai minyak...ok fine..sye jgak ek nk kena jln mai bgtau???asal ko x tpon je kwn ko mse ko pegi dkt sye..ko pon tau kan minyak paras mna mse tu..asal ko gatal nak bwk gak mto tu..mse sye bwk td..ok je...maaf...sye sdg geram.....klu korang jdi mcm nie,korng geram x?? saye mne la tau pape...dia bt mcm  nie..sumpah sakit hati ok..then dia ckp..."klu sye x pegi situ..kmu nak tnggu lma mana lgi??nk tnggu kak ani mai???bnda nie sume atas tnggujwb sye..tnggugjwab ckgu hafiz...pape jdi..sye yg kena brtnggungjwb...kak ani???dia balik mcm tu je la satgy.."
  8. ok fine...klu ko rse ko tu brtnggungjwb asal ko x pegi ajar sye td???tu bukan tnggungjwb ko ke???pikir la dlu sblom nak ckp..
  9. so..mse first smpai..sye bg borng kt kakak tu..so..sye confius..borng sye tu ade kat kakak tu ke ada kt ckgu tu...so..sye duduk rilex jap..sbb tgh bengang sma mse tu...ye la..rse mnyampah sgt nak tgk muka ckgu tu...x lma pas tu..dia mai kt sye..ckp..x kan nk kena bgtau kot mai ambik borng.....klu ari2 mcm nie..mati la dia...ok..fine...geram ok..sabar la..nnti sye pgi ambik la..lgpon..tgh confius..ade kt spe borng tu...agak2 la pakcik ..sye bru skali je pi....plus...sye x blatih mcm bdk2 lain...ko pon bukannya ajar aku..so..x yah la nak buat baik....mencik gila dgn dia...
  10. so..dgn berat hati..sye pon pegi la ambik borng tu..mmg nak ngis la..sbb dia ckp mcm tu dpan org ramai..sakit hati kot..ko dh memalukan sye..!!!x suka la...nyot!!!..mse tgh ambil borng tu...tgk2..ckgu yg ajar smlm tu ade kt situ..ok!!!geram x klu korng jdi sye????sye blatih sorng2...diaorg duduk bertiga kt tmpat ltihan tu...sumpah sgt2 x leyh trima bnda nie..bila tgk muka ckgu tu je..trus trun air mata nie..geram sgt..rsa mcm  bdk bodo je dok kt situ...pastu..ckgu tu pujuk la..ckp..sory..ckgu ade hal td..dtg lmbat skit...pastu dok advise la skit..ckp...ckgu tu mmg grng..ok..fine!!! klu ckgu lmbt skali pon..pegi la jenguk sye..ajar apa2 yg ptut...nie x.....sakit hati ok!!!
  11. so..air mata x dpt dbndung lagi..haha..faham2 la ye..and..imagine sndiri la brdasarkan cite yg lepas...


        conclusionnya...sumpah ckp...sye rse...ckgu2 tu nak bt bnda mudah je..x nak bnda susah2....cthnya mcm nak kena ajar budak bru mcm sye....nak ajar bdk2 yg da pndai bwk..bek x yah...tujuan sye pegi situ nak blajar bwa moto..so..ajar la..duit da byar...x kan makn gaji buta kot???maaf..sye sgr2 marah...first time sye mrh sgt2 mcm nie kt org....diorg sgt2 x brtnggungjawab bg sye...so...i hate them so much..cepat la abis ltihan..x mau tgk dh muka ckgu2 tu...you r so annoying ok!!!! klu dia mrah sye mse ltihan kt dlm litar tu..sye x kisah..msalahnya..sye nie..moto pon x reti bwk lgo..dh mula mrah2...ish3...geram la dgn dia..nyot btol...


p/s: maaf sbb..sye rse..sye mcm kurng ajar sikit dgn pe yg sye tulis kat atas nie....bukan sye x respect dia ..tp..dia dah bnyak kali malukan sye..sye x leyh trima bnda nie...so sorry...mungkin sye nie trlalu manja...tp..spe suka kan klu di malukan depan org ramai???korng pon mesti x suka kan..bnda nie...sye mrh dlm blog nie je..depan diorg..sye msih respect diorg...tnggu la sye yg baru..x kn bg peluang diorng bt mcm tu lgi kt sye..bweek..bnci ckgu tu...=p

0 comments:

Post a Comment